laupäev, 28. aprill 2018

Seitsmes päev

28. aprill
Jõin kahe tunni jooksul ~liiter kurgivett.
Hommikusöök


Kolmeviljapuder, mis on kuidagi lemmikuks saanud.  Seekord pudru peal kultuurmustikad, astelpajumarjad, apelsin ja seemnesegu.

vahepeal 1 banaan

Lõuna
Minu lõunasöök: 
ahjsu küpsetuskotis küpsetatud 2 kana poolkoiba. Lisaks: kõige all lillkapsas, siis rohkelt lillat kapsast (roheliset lehtede all peidus), toores peet,
Kõik rohelist värvi olev sellel portsjonil on aiast - rohkelt võilillelehti ja naati, karulauku, murulauku, küüslaugupealseid.



Mina olen meie peres ainus, kes umbrohtu sööb, teised ei julge. Ülejäänud pere sõi samuti kana, lisaks tegin sellise eksperimendi, et küpsetasin koorega kartuleid ahjus küpsetuskotis. Lihtsalt panin pestud toored koorega kartulid küpsetuskotti, vett ei lisanud ja küpsesid siis sama kaua kui kana poolkoivad. Kartulid oleks võinud ka varem ahjust välja võtta, kuid kuna olin ise küpsemise ajal kodust ära, siis ei saanud seda teha.
Teised pereliikmed sõid kana kõrvale ka neid kartuleid ja natuke teisi köögivilju.
Ise ma kartuleid siis ei söönud, kuna hommikul oli juba suur süvivesikute ports pudru ja puuviljade näol. Kartulitest teen omale õhtul salati.
Nüüd kui ma toitun tervislikult ja suhkrut ei söö ja hommikupudru peal on ka marjad-puuviljad, siis mul püsib kõht väga kaua täsi. Kui ma hommikusööki söön kell 9, siis lõunat alles 14 või hiljem. Kuna olen töölt praegu haiguslehel, siis on mul võimalik oma "kõhutunde" järgi söögiaegu teha.

Õhtusöök
Minu õhtusöök:

Kartulisalat küpsetuskotis koorega küpsetatud kartulitest, millest kirjutasin eespool.
Lisaks aurutatud külmutatud segu: porgand, aeduba, rooskapsas.
Siis veel kollane paprika, kurk, küüslauk ja ilma õlita praetud baklažaanikuubikud praetud sibulatega.
Ilma õlita praadimiseks nimetan ma seda, kui panen vähese veega köögiviljatükid pannile, kuumutan, segan. Kui avastan,et vesi on ära auranud ja toimub kerge pruunistumine, siis lisan veel vett ja varsti veel kuni vili on küps ja vesi aurustunud.
Mul ei ole õli vastu midagi, olen mitmetele toitudele lisanud külmpressitud extra virgin oliiviõli, et saada köögiviljadest kätte ka rasvas lahustuvad vitamiinid, aga seda oliiviõli pole kasulik praadida ja rafineeritud õlid, mis praadimiseks on mõeldud, pole ka kasulikud. Selle pärast siis selline tehnoloogia.



Tagantjärgi saan nüüd öelda, et see oli selle nädala esimene toit, mis mul tekitas seedehäireid. Kas liiga palju kuumtöödeldud toitu?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar